渋谷と上野 (Shibuya and Ueno)


(Hachiko @ Shibuya)
This is the dog that I said in my last post about Shibuya... :) His name is Hachiko... You can see it near Shibuya JR Station.

Esse é o cachorro que eu falei no meu último post sobre Shibuya... :) Seu nome é Hachiko... Você pode vê-lo perto da Estação da JR de Shibuya.

(My second Home... and Sweet Home... Shibuya 109 the best place in the world to me!)

(The famous Shibuya's Crossin' - O famoso cruzamento de Shibuya)

(OICITY @ Ueno)
This is the Marui City (OICITY or OIOI?) from Ueno... I like this place too ;D Today (Jan. 3rd) was my shoppin' day... cuz' I did a lot of idiot things that I don't want to remember...

Esse é o Marui City
(OICITY or OIOI?) de Ueno... Eu adoro esse lugar tambem ;D Hoje (3 de Jan.) foi meu dia de fazer compras... porque fiz um monte de coisas idiotas o qual não quero lembrar...

(Max. Nasuno Shinkansen)

Some stores that I love... Material Girl, SWORDFISH, Majorena and Tommy Girl ;D

Algumas lojas que eu amo... Material Girl, SWORDFISH, Majorena e Tommy Girl ;D

No comments: